Новини

Повторний вступ на бюджет: Відшкодування

Багато питань виникає у вступників, які вже навчалися на бюджеті, були відраховані і планують повторно вступати на бюджет. Відповідно до чинного законодавства (Постанова Кабінету Міністрів України від 26.08.2015 № 658 (зі змінами)) це можливо за умови відшкодування коштів, витрачених державою на їхню підготовку.

Багато хто вважає, що це вартість контракту, але суми відшкодування значно перевищують вартість контракту і взагалі від нього не залежать.

🤔 З чого розпочати?

Звернутись до закладу освіти, в якому навчались раніше, і замовити академічну довідку. Як правило, такі довідки оформлює деканат. Варто зараз звернутись з цим питанням, адже оформлення довідки займає до 2 тижнів.

🧐 Як подавати документи на вступ? Як всі чи є якісь особливості?

Питання відшкодування коштів виникне тільки, коли вступника буде рекомендовано на бюджет, тому якщо ви рекомендовані, саме час подумати.

📅 Коли і як дізнаюся про необхідність відшкодовувати кошти?

На етапі підтвердження вступником умов до зарахування приймальна комісія інформує про необхідність відшкодовувати кошти і, як правило, інструктує щодо подальших дій.

🤓 Чи можна дізнатися заздалегідь про суму відшкодування?

Ні, це можна зробити тільки після зарахування. Протягом десяти днів після оприлюднення наказу про зарахування, необхідно звернутись до деканату факультету / інституту закладу освіти, куди зараховані, для оформлення всіх необхідних документів по відшкодуванню. При собі потрібно мати академічну довідку.

❗️ Будьте уважні! Успіхів у вступній кампанії!