Новини
Повторний вступ на бюджет: Відшкодування
Багато питань виникає у вступників, які вже навчалися на бюджеті, були відраховані і планують повторно вступати на бюджет. Відповідно до чинного законодавства (Постанова Кабінету Міністрів України від 26.08.2015 № 658 (зі змінами)) це можливо за умови відшкодування коштів, витрачених державою на їхню підготовку.
Багато хто вважає, що це вартість контракту, але суми відшкодування значно перевищують вартість контракту і взагалі від нього не залежать.
З чого розпочати?
Звернутись до закладу освіти, в якому навчались раніше, і замовити академічну довідку. Як правило, такі довідки оформлює деканат. Варто зараз звернутись з цим питанням, адже оформлення довідки займає до 2 тижнів.
Як подавати документи на вступ? Як всі чи є якісь особливості?
Питання відшкодування коштів виникне тільки, коли вступника буде рекомендовано на бюджет, тому якщо ви рекомендовані, саме час подумати.
Коли і як дізнаюся про необхідність відшкодовувати кошти?
На етапі підтвердження вступником умов до зарахування приймальна комісія інформує про необхідність відшкодовувати кошти і, як правило, інструктує щодо подальших дій.
Чи можна дізнатися заздалегідь про суму відшкодування?
Ні, це можна зробити тільки після зарахування. Протягом десяти днів після оприлюднення наказу про зарахування, необхідно звернутись до деканату факультету / інституту закладу освіти, куди зараховані, для оформлення всіх необхідних документів по відшкодуванню. При собі потрібно мати академічну довідку.
Будьте уважні! Успіхів у вступній кампанії!